dijous, 28 d’octubre del 2010

Deu moments de felicitat


Tasca: escriure una llista de 10 coses que et fan especialment feliç.

Tot va tan de pressa que no hi ha temps per pensar en les coses bones que ens passen, en els petit moments de felicitat que fan que tot plegat
valgui la pena. I si ens hi aturem un moment?



Aquí en teniu alguns exemples:
1. Totes ens expliquem paranoies, neures i altres obsessions. Després riem i brindem. Tenim sort.
2. Em posa la pota peluda i pudent a la falda però amb suavitat, sense exigències i amb una mirada d'innocència infinita. Vol que li faci cas.
3. Ell em prepara el sopar que m’agrada, mentre jo preparo aquest exercici. M’arriba l’olor del pa torrat amb tomàquet.
4. Llegeixo a la platja la novel•la que em té hipnotitzada. Miro el rellotge i ja han passat 3 hores. El sol m’escalfa l’esquena.
5. Sona el telèfon. És ella que m’explica tot el que avui ha fet allà a la seva llunyana ciutat..
AVALUACIÓ
Un excel•lent d'aquest treball és quan: l'escrit està elaborat, no és només una simple llista de coses (no s'hi val dir: anar a la platja, escoltar música...); les frases estan ben construïdes, sense errors de concordança o de puntuació; i no hi ha cap error ortogràfic ni cap castellanisme .

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada